Wednesday 18 February 2015

Coklat untuk doorgift

Teks : Maizatul Sharin Mohamad Mokhtar
Entri : 8


Assalamualaikum..

Aku pernah belajar buat coklat. Tahun 2010 bersama rakanku. Aku  memang penggemar coklat, jadi bila sudah suka, aku ambil peluang untuk belajar buat coklat. Dan dari situ aku, adalah projek kecil-kecilan yang aku buat untuk majlis pertunangan dan doorgift. Antara hasil buatan aku sendiri 


Coklat untuk majlis pertunangan adik aku


Coklat untuk hari raya


Coklat untuk hari raya dan untuk jajan anak buah

Yang ini untuk anak anak buah

dan juga pernah buat untuk doorgift untuk sepupu aku (terlupa hendak ambil gambar pada masa tu)


Seronok juga bila makan hasil buatan sendiri. Sekarang ini ramai yang sudah buat kelas coklat. Jadi pilih sahaja di mana hendak belajar. Kalau tidak salah aku Kolej Komuniti juda ada menawarkan kurusus sehari membuat coklat dengan bayaran cukup murah. Silalah.


Sekian Wassalam

No comments:

Post a Comment