Wednesday 18 March 2015

Nasi Mandi Ayam dan Kambing

Teks : Maizatul Sharin
Entri : 26


Assalamualaikum WBT

Ha.. hari ini aku hendak perkenalkan satu produk baru. Memandangkan bulan puasa menjelang tiba dan pada masa ini tekak teringin macam macam tetapi tidak berkesempatan, ada cara mudah untuk memasak.

Nasi mandy memang sedap dimakan. Aromanya..wah boleh batal puasa. Aku pernah mencuba membuat nasi mandi menguunakan produk ini tetapi maaflah terlupa hendak mengambil gambar. Tetapi memang mudah untuk memasaknya. Rasa pun enak. Pendek kata kalau sudah masak menggunakan produk ini, aku rasa tidak perlulah untuk pergi ke restoran Arab. 

Aku memperkenalkan 



Set Nasi Mandy Kambing dan Ayam (RM 15 sekotak)
2 kotak mandy kambing 
2 kotak mandy ayam
RM 60 + RM10 kos penghantaran
RM70 harga termasuk pos penghantaran
 
Berminat pm 012 3027966 @ Maizatul 
atau
 isi borang tempahan

Sedap! Cubalah sebab aku sendiri pernah cuba. Mudah dan cepat. Resepi dan cara membuat sudah disediakan di kotak. Ikut sahaja. Insha Allah jadi. Bukankah seronok apabila keluarga kita makan hasil masakan kita. Rasa puas bila masak sendiri walaupun  pakej segera :-)
 
Sekian Wassalam 

No comments:

Post a Comment